• ET BRYGGERI AV FOLKET !

  • BLIR DU MED OSS VEIEN VIDERE FOR Å DANNE NORGES STØRSTE FOLKE BRYGGERI & DRIKKEVAREPRODUSENT?

  • HVORFOR INVESTERE I OSS?

    STERKT TEAM & KOMPETANSE

    • ET DYKTIG TEAM MED FORSKJELLIGE BAKGRUNNER INNEN PROSJEKTLEDELSE,BRYGGING , AUTOMASJON, ELEKTRO., MARKEDSFØRING.
    • LANG ERFARING FRA BRANSJEN OG PROSESSINDUSTRIEN
    • KEVIN KILDAL, EN AV NORGES STØRST KOMIKERE SOM AMBASSADØR OG EVENTANSVARLIG.

     

     

     

     

    INFRASTRUKTUR RIGGET FOR FRAMTIDEN

    • TOPPMODERNE BRYGGERI MED STOR BRYGGE KAPASITET, 400 000 LITER/ÅR
    • EGEN AUTOMATISERT TAPPELINJE FOR BOKS
    • GRØNN INSTRASTURKTUR MED SOLCELLEPANER, MED DELVIS SELVFORSYNT ENERGI SOM RESULTERER I REDUSERTE DRIFTSKOSTNADER.
    • KALDTLAGER FOR YTTERLIG KVALITETES FORBEDRING
    • UTSTYR OG LINSENS FOR DRINK OG BRENNVIN PRODUKSJON

     

     

     

     

     

     

    BREDDE, FLERE BEN Å STÅ PÅ

    • GOD BREDDE PÅ PRODUKSJON MED UTVIKLET PRODUKTER INNEN ØL, FERDIG DRINKER, SELTZER OG ALKOHOLFRITT .
    • PRODUKTER AV BRENNVIN (GIN,SMAKSATT VODKA,LIKØR) ER I UTVIKLING, OG LANSERES HØST 2024
    • TAPROOM & SCENE FOR OPP TIL 250 PERSONER
    • ET VELDREVET STANDUP KONSEPT

     

     

     

  • BLI MED OSS PÅ EN SPENNEDE REISE!

     

  • NOEN ORD FRA GRUNNLEGGEREN

    Da er vi her, og det har nå gått 10 år siden Brew Lab AS ble startet. Noen erfaringer rikere kan jeg si at bryggeribransjen er utfordrende! Det er nærmere 130 bryggeri i Norge, med et fåtall som kan vise til positive tall. Mange har høy gjeldsgrad og marginene har gått betraktlig ned grunnet kostnader på råvarer, strøm og distribusjon. Det er også utfordrende å få innpass, grunnet eksisterende avtaler med de store kommersielle bryggeriene.

     

    Så hvorfor da investere i et bryggeri?  

    BREW LAB AS er så mye mer enn et bryggeri, som Kevin sier i videoen. Og det er virkelig nå morroa starter. Vi har jobbet nærmere 10 år med dette prosjektet. Der et av målsettingene var å bygge et bryggerikonsept stein for stein som er bærekraftig, unikt, bredt, moderne og framtidsrettet med minst mulig risiko.

    Det har vi nå klart og kan vise til positiv vekst og tall de siste 2 årene. Den store "gulroten" i det hele er at vi nærmest er gjeldsfri, og besitter en topp moderne maskinpark til godt over 10Mnok, som skriker etter vekst.

     

    Men hva skal dere gjøre som er annerledes?

    Vi skal først og fremst ha fokus på bredde både når det gjelder vår produktportefølje og type events. Sammen med stand-up eliten i Norge har vi bygget et utrolig godt markedføringsteam, og et konsept som vi ønsker å spre utenfor Trondheims grenser. Konsept som faktisk er utprøvd og økonomisk bærekraftig!

     

    Hva med kvaliteten på produktene deres?  

    Kvalitet har alltid vært en stor prioritet, og målsettingen vår er at vi skal være i toppen, uten at det skal gå på bekostning av produktet. Det har vi stort sett lyktes med, og kan vise til at flere av produktene våre har gjort det meget bra i både øltester nasjonelt, men også endt helt til toppen i verdens største Bryggeri konkurranse "World beer cup" i 2022.

     

    Her er bare en smakebit på det som kommer, meld din interesse for å få tilgang til full presentasjon og investeringstilbud når den tid kommer!

     

     

    Tommy A. Hammer 

     

    Grunder & Daglig leder

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

  • MELD DIN INTRESSE!

    Meld din interesse for forhåndstegning av aksjer.